Головна сторінка



Блог вчителя фізичної культури ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Люб'язь ...
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» - «Фізична культура -  складова частина загальної культури суспільства, що спрямована на зміцнення здоров’я, розвиток фізичних, морально-вольових та інтелектуальних здібностей людини з метою гармонійного формування її особистості».
Фізична культура - це чи не найважливіша навчальна дисципліна, яка є самостійною сферою  діяльності у соціокультурному просторі країни  й викладається в загальноосвітніх навчальних закладах як окремий предмет, сприяє розв’язанню проблеми пошуку нових шляхів удосконалення фізичного виховання підростаючого покоління в умовах демократизації освіти, надання їй національної.
          Сьогодні особливого значення набуває пошук ефективних підходів для прищеплення учням інтересу до занять фізичною культурою та впровадження новітніх технологій у систему фізичного виховання. 
Особистісно орієнтований урок — це:
• мета — створення умов для поліпшення фізичної підготовленості учнів, їх здоров'я, підвищення зацікавленості до уроків фізичної культури;
• використання різноманітних форм і методів організації діяльності учнів на уроці, що дають змогу розкрити суб'єктивний досвід учнів;
• створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу;
• стимулювання учнів до виконання фізичних вправ без страху помилитися виконати неправильно;
• використання на уроці дидактичного матеріалу, що дає змогу учневі вибирати найбільш значущі для нього види роботи;
• оцінка діяльності учня не лише за кінцевим результатом за процесом його досягнення;
• заохочувати учнів освоювати всі види діяльності на уроці;
• створення атмосфери на уроці для природного самовираження учня.
Загальні вимоги до сучасного уроку:
• озброювати учнів свідомими, глибокими, міцними знаннями;
• формувати в учнів міцні навички та вміння, що сприяють підготовці їх до життя;
• підвищувати виховний ефект навчання на уроці, формувати в учнів у процесі навчання риси особистості;
• здійснювати всебічний розвиток учнів, розвивати їхні загальні та індивідуальні особливості;
• формувати в учнів самостійність, творчу активність, ініціативу як стійкі особливості особистості, вміння творчо вирішувати завдання, які трапляються в житті;
• вироблення вміння самостійно вчитися, отримувати та поглиблювати чи поповнювати знання, оволодівати навичками та вміннями і творчо застосовувати їх на практиці;
• формувати в учнів позитивні мотиви навчальної діяльності, пізнавальний інтерес, бажання вчитися, потребу в розширенні й отриманні знань, позитивне ставлення до навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий